Ondernemers beschikken over een ijzersterk instrument: marketing. Enige voorwaarde is dat ze consistent communiceren en inzetten op merkbeleving. Creactiv brengt daarbij alle elementen op één lijn, van verkoop en customer excellence tot human resources en communicatie. “Je aanbod is enorm belangrijk, maar authentieke verhalen hebben altijd een streepje voor”, zegt zaakvoerder Elien Defraeije.
Bedrijven zijn gebouwd rond producten en diensten. Het is belangrijk om die in de kijker te zetten, maar nog belangrijker is om de verhalen in en achter je onderneming hiervoor in te schakelen.
“De reden waarom je met je bedrijf bent gestart of je passie als ondernemer bijvoorbeeld. Ook bij je collega’s schuilt vaak een boeiend verhaal. Creactiv is ervan overtuigd dat je met die authentieke marketing vandaag het verschil maakt. Geen tijdelijke promoties, maar blijvende en menselijke verhalen die een langetermijnrelatie opbouwen.”
De coronacrisis doet vele bedrijven nu vertragen, al ziet Creactiv daar toch opportuniteiten in. “Ondernemers zetten een stap terug, reflecteren en beseffen dat de essentie van communicatie neerkomt op het bepalen van je doelgroep en je boodschap daarop afstemmen. Onze boodschap: neem die reflectie mee naar de toekomst om online nog prachtige dingen te verwezenlijken.”
Creactiv
Motstraat 54
2800 Mechelen
info@creactivmarketing.be
www.creactivmarketing.be