Compagnon de route
Kevin Massart & Kevin Gevers Cats & Dogs - Bright Square

Compagnon de route

Testimonial - Kevin Massart & Kevin Gevers

Dierenspeciaalzaak Cats & Dogs stapte met een blanco blad naar Brasschaat en kreeg met Bright Square een creatieve marketingaanpak in de plaats. Van het ontwerp van een huisstijl tot de opbouw van een website, het plaatje klopt volledig. “Een match zoals we met Bright Square hebben, kom je niet vaak tegen”, zegt Kevin Massart van Cats & Dogs.

Dierenspeciaalzaak Cats & Dogs stapte met een blanco blad naar Brasschaat en kreeg met Bright Square een creatieve marketingaanpak in de plaats. Van het ontwerp van een huisstijl tot de opbouw van een website, het plaatje klopt volledig. “Een match zoals we met Bright Square hebben, kom je niet vaak tegen”, zegt Kevin Massart van Cats & Dogs.

Met een oeroude huisstijl in een sector waarin iedereen stockfoto’s gebruikt, zocht Kevin Massart naar creativiteit. Bright Square toonde meteen haar meerwaarde met een uitgewerkt moodboard dat vandaag nog steeds in de burelen van Cats & Dogs staat te pronken. Een voorbode van een lange samenwerking.

Van off- naar online

“Dat we dit traject van bij het begin mochten aanvatten loont”, weet Kevin Gevers van Bright Square. “Eerst moet de uitstraling op punt staan, dan is de marketing eens zo sterk.”

Er volgde advertentiemateriaal, aangepaste bedrijfskledij en het design van een eigen private label voor honden- en kattenvoer. De toon was meteen gezet en verplaatste zich naar het onlineluik met een nieuwe website, aanwezigheid op sociale media en Google Ads.

“Marketing is het verlengde van je bedrijf”, beseft Kevin Massart. “Met een juiste partner aan boord is dat allesbehalve een kost, maar een doordachte investering. Bovendien gaat het team van Bright Square meteen aan de slag. Er is geen tijdsverlies. Integendeel, er wordt meteen resultaat geboekt.”

Storytelling

“Intussen is de samenwerking drie jaar verder en wordt verder gewerkt op het onlineluik met een volledig webshop”, aldus Kevin Gevers. “Die langetermijnrelatie met klanten houden we steeds voor ogen.”

“Als ik één spreekwoord voor ogen houdt, is het de volgende: ‘Als klanten alleen maar iets over de prijs hebben te zeggen, betekent dat dat je niets anders te bieden hebt’”, vertelt Kevin Massart. “Dankzij de creativiteit en knowhow van Bright Square verkopen we meer dan producten. We vertellen een verhaal aan de consumenten. Eentje waar Bright Square vol overtuiging mee schrijft.”

Het resultaat van de noeste arbeid van Bright Square kan je bewonderen op www.catsendogs.be. Bevalt het resultaat je? Kijk dan zeker ook eens op de website van Bright Square, www.brightsquare.be

Top5 meest gelezen
    Top5 gedeelde artikels