DE BRUG TUSSEN  BEDRIJFSDOELEN EN MARKETING
Wouter Deroost,
Diana Lee &
Philip Hermans
STRAREX

DE BRUG TUSSEN BEDRIJFSDOELEN EN MARKETING

Bedrijfsprofiel - STRAREX

Een marketingbureau vinden voor een simpele campagne is relatief makkelijk. Maar eentje vinden die de campagne afstemt op je bedrijfsdoelen en verwerkt in een strategisch plan om te groeien op lange termijn, dat ligt wat moeilijker. Tenzij je al kennis hebt gemaakt met marketingbureau STRAREX.

Zo’n vijf jaar geleden startten Wouter Deroost en Diana Lee met STRAREX. Al van bij het begin onderscheidde het duo zich door in te zetten op strategische marketing. Nu koppelen ze daar bredere commerciële transformatie aan vast. “Veel van onze klanten zijn grotere B2B spelers, zij hebben geen nood aan een eenmalige campagne, wel aan resultaten. Door hun identiteit en doelen écht te begrijpen, betrokken te zijn bij het bedrijfsproces en ons niet te beperken tot marketing, vinden ze die gehoopte resultaten via ons”, vertelt Wouter.

De brug tussen bedrijfsdoelen en marketing

Wat houdt die strategische marketing transformatie juist in? Kortgezegd wordt er verder gekeken dan campagnes en alles in functie gesteld van meetbaar succes op lange termijn. “Wouter en ik hebben beiden een economische achtergrond, onze focus ligt dus op bedrijfsmatig succes en groei. Marketing zien we als de drijvende motor daarachter”, verduidelijkt Diana. “Lukt dat niet met de huidige werking of samenstelling van het bedrijf? Dan tonen we de pijnpunten en helpen we een bedrijf transformeren om de stap te zetten naar het volgende niveau. Je kan ons dus niet contacteren voor een eenmalige campagne, design of enkel de opbouw van een website.”

Om te verwezenlijken waar ze in geloven, leert STRAREX haar klanten uitvoerig kennen. “Hoe ziet het commerciele groeitraject eruit? Welke doelen zijn er gesteld? Wat is de ‘waarom’ achter de bedrijfsactiviteit?” Wat is de bedrijfscultuur? … Hiervoor houden we uitvoerige gesprekken en een data-analyse. Op dat laatste leggen we een grote nadruk om het giswerk uit marketing te krijgen en resultaatgedreven te werk te gaan.”

Team on point

Voor een marketingbureau biedt STRAREX een uniek aanbod aan haar klanten. “We weten dat onze aanpak resultaten boekt en het verschil maakt. Onze groei blijft aanhouden en we breiden ons team constant uit met nieuw talent. Onlangs trokken we zo Philip Hermans aan als COO. Hij neemt bakken ervaring omtrent bedrijfsstrategieën mee van spelers zoals Monitor Deloitte & PwC en heeft eenzelfde blik op marketing, waar we nu volop voor willen gaan”, geeft Wouter aan.

“We willen hiermee aantonen dat we hét bureau zijn om (middelgrote) bedrijven te begeleiden richting structurele verandering en groei. Niet enkel via contentcreatie, creatieve designs, copy en wat meer. Maar als een full-option, lange termijn partner die wil en kan meedenken in commerciële groei, de juiste opportuniteiten ziet en alles in huis heeft om die te helpen verwezenlijken en tot werkelijke resultaten te komen!” 

STRAREX
Madrasstraat 62
2000 Antwerpen - België

T. 03 300 18 21

hello@strarex.com
www.strarex.com

 

Top5 meest gelezen
    Top5 gedeelde artikels