Welzijn als engagement

bedrijfsprofiel

Dertig jaar geleden bracht Gervi als één van de eersten het wellness-
gebeuren naar België. Het was toen al selectief in zijn merkkeuze en ging enkel voor duurzame, hoogkwalitatieve producten met een mooi design. In de loop der jaren trok Gervi die lijn door en groeide het uit tot dé wellness-specialist met vestigingen in Maasmechelen, Hasselt, Leuven en Gent. 

Het wellness-aanbod bij Gervi is enorm. “Aanvankelijk verkochten we jacuzzi’s, sauna’s en infraroodcabines. Maar wellness neemt een steeds grotere plaats in in ons dagelijks leven en daarom breidden we het aanbod uit met tuinmeubelen, barbecues en andere accessoires die onder de koepel wellness vallen. Om het plaatje compleet te maken, namen we ook fitnesstoestellen op in ons gamma," zegt Marjolein Nijs.

Design & innovatie

Kwaliteit, design en vernieuwing zijn de drie succesfactoren van Gervi. “We proberen steeds mee te zijn met de laatste nieuwigheden en investeren regelmatig in technologie en design”, vertelt Marjolein. “Onlangs werkten we bijvoorbeeld samen met Studio Segers voor het ontwerp van een outdoor spa en sauna. Zo kwamen we tot de combinatie van hedendaags design, elegantie en ecologisch verantwoorde materialen. We werken ook samen met de Italiaanse designer Paola Lenti. Zij ontwerpt tuinmeubilair en schenkt net als wij veel aandacht aan het esthetische. De materialen die zij gebruikt zijn niet alleen duurzaam, maar ook heel mooi. Dankzij onze samenwerking verkopen we nu ook spa’s bekleed met datzelfde materiaal.” 

Geen uitdaging te groot

Marjolein stelt dat een deel van het comfort bepaald wordt door de inrichting. “Het is belangrijk dat je ten volle geniet van de kleine momenten. Je koopt geen sauna of jacuzzi om er maar één keer per jaar in te zitten. Onze ontwerpers werken al jaren bij Gervi en zijn ervaren in het uittekenen en inrichten van wellness-ruimtes. Zij bekijken samen met de klant wat voor hem het meest interessant is en loodsen hem door de eindeloze combinaties van afmetingen, materialen, glaselementen, muziek, verlichting en beleving. De personalisatie gaat ver, wat de klant ook wil, geen uitdaging is te groot.”

Goed klantencontact

Ook na de aankoop verleent Gervi een uitstekende service. “Om een optimale service te kunnen bieden, is het belangrijk om bekwame service-techniekers in huis te hebben.Zij krijgen ook regelmatig scholingen om zo op de hoogte te blijven van de nieuwste technologieën. Daarnaast hechten we veel belang aan een goed klantencontact. We organiseren regelmatig evenementen voor onze prospects en klanten. Dan eten we een hapje en babbelen we wat bij. Onze klanten blijven immers voor altijd klanten.”.

Top5 meest gelezen
    Top5 gedeelde artikels