“Ik werk graag met professionele, gedreven mensen!”
Bart Christoffels
& Bart Canini
Christoffels Vastgoed &
Verzekeringen - Creneau

“Ik werk graag met professionele, gedreven mensen!”

Testimonial - Christoffels Vastgoed & Verzekeringen - Creneau

De band tussen Bart Christoffels van Christoffels Vastgoed & Verzekeringen en Bart Canini van Creneau International gaat jaren terug. Ook voor zijn persoonlijke verzekeringen doet Bart Canini een beroep op het verzekeringskantoor uit Lanaken. En onlangs werd Bart Christoffels ook klant bij Creneau International. Over kruisbestuiving gesproken.

“Mijn verzekeringen sloot ik jaren geleden bij Christoffels Verzekeringen af. Omdat ik Bart goed ken en weet hoe professioneel en gedreven hij is. Ik werk graag samen met mensen die gepassioneerd zijn door hun job”, zegt Bart Canini, gedelegeerd bestuurder van Creneau International. “Ik weet dat hij altijd tot het uiterste gaat om een oplossing voor zijn klanten te zoeken. Dat siert hem. Een schadegeval heb ik nog niet gehad, maar Bart sprong wel al eens in de bres voor gerechtelijke bijstand. Alles werd snel en correct afgehandeld. Wat ik ook apprecieer: Bart is altijd bereikbaar. Als er iets is, kan ik altijd bij hem terecht.”

Nieuwe branding

Bart Christoffels was onlangs op zoek naar een geschikte partner voor een rebranding. Hij klopte in eerste instantie bij een bekend Antwerps bureau aan. “Het klikte niet meteen. Bovendien had het agency weinig voeling met vastgoed. Ik had er niet aan gedacht om naar Creneau International te stappen. Sterker nog, ik vroeg Bart Canini – als vriend – bij welk bureau ik terechtkon voor een volledige nieuwe huisstijl”, legt Bart Christoffels uit. 

Perfect fit

“Heel wat mensen denken dat we uitsluitend totaalconcepten doen”, legt Bart Canini uit. “Dat klopt niet. We willen de merkbeleving en het interieur heel graag laten matchen, maar je kan ook enkel voor een (re)branding bij Creneau International terecht. Daarom stelde ik onze creatieve directeur Serge Haelterman aan Bart voor.” Dat klikte onmiddellijk.

Luxueuze details

“De huisstijl van Christoffels Vastgoed & Verzekeringen was verouderd. Bart wilde iets dat zou opvallen maar tegelijkertijd ook heel high-end was. Kortom, een ontwerp dat in het oog springt, maar ook goed bij de doelgroep past”, legt Serge Haelterman uit. “Ik kreeg carte blanche. Mijn eerste voorstel was net iets te veel buiten de lijntjes gekleurd (lacht). Daarna kwam ik met een eerder traditioneel logo dat pure klasse en vertrouwen uitstraalt. Uniek is dat het lettertype niet bestaat maar volledig handgemaakt is. Om het ietwat sobere ontwerp toch een luxueuze toets te geven, gingen we voor originele details. Zoals naamkaartjes op 2 millimeter dik katoenpapier en mappen met een speciale structuur. Intussen werken we ook aan de nieuwe website van Christoffels. Die wordt vooral beter leesbaar en een stuk overzichtelijker. De samenwerking met Bart Christoffels was erg aangenaam. Het is fijn als een klant je het volledige vertrouwen geeft.”

Christoffels Vastgoed & Verzekeringen
christoffels.be

Creneau
creneau.com

Top5 meest gelezen
    Top5 gedeelde artikels