Persoonlijke service bij Volvo De Keulenaer
Steven De Keulenaer De Keulenaer

Persoonlijke service bij Volvo De Keulenaer

Profiel - De Keulenaer

Garage De Keulenaer is al meer dan 40 jaar Volvo-verdeler in Beveren en het Waasland. De focus van het familiebedrijf ligt op persoonlijke dienstverlening, kwaliteit en duurzaamheid. Ze begeleiden je in de aankoop van een elektrische of hybride wagen, zowel nieuw als tweedehands via het Volvo Selekt-label, maar ook nadien door de Volvo Personal Service.

Garage De Keulenaer is een succesvol familiebedrijf. “De focus ligt op dienstverlening en kwaliteit. De troef van een familiebedrijf is dat we persoonlijk contact kunnen houden met onze klanten. Zoals de slogan van enkele jaren geleden: designed around you”, zegt Steven De Keulenaer, zaakvoerder.

Service op maat

“We beschikken over een gekwalificeerd team dat voor iedereen de juiste service kan bieden. Zo staan we klanten bij in de keuze van hun wagen, maar bieden we ook alle andere services aan zoals leasing, een verzekering, bandenhotel of carrosserieservice. De klant heeft daardoor maar een aanspreekpunt voor alle diensten.” 

Garage De Keulenaer organiseert ook business events waarop kleine en middelgrote bedrijven kunnen kennismaken met elektrische wagens. Naast testritten wordt er extra info gegeven over het nut van de investering. “Ook aan particulieren geven we graag tips en tricks over het laden van een elektrisch voertuig. De laadinfrastructuur kan zelfs van Volvo uit opgestart worden.”

Momenteel zijn plug-in hybrides de meest verkochte voertuigen bij garage De Keulenaer. “Tien jaar geleden waren we de eerste prem­ium­constructeur van plug-in hybrides. Het voordeel van deze wagens is dat ze hetzelfde rijbereik hebben zoals bij een klassieke motorisatie je elektrisch kan rijden voor lokaal verkeer.”

Duurzaamheid

Volvo wil in 2030 volledig elektrisch gaan. In 2025 zal meer dan de helft van de voertuigen al elektrisch zijn. “Vandaag zijn vooral de XC40 Recharge en C40 Recharge populair in ons elektrisch aanbod. Naast een complete standaarduitrusting is er drie jaar lang onderhoud, acht jaar lang waarborg op accupakketten en voor particulieren een premium Volvo Car omniumverzekering van drie jaar bij inbegrepen. Dit maakt het aantrekkelijk om nu al voor een elektrisch voertuig te kiezen. Eind dit jaar zal er bovendien een volledig nieuwe en grote elektrische SUV voorgesteld worden.” 

Tegen 2040 streeft Volvo naar volledige klimaatneutraliteit. “Het is een sterke ambitie van het merk, maar ook voor ons als retailer. We worden gemonitord en zetten als bedrijf in op duurzaamheid door het maximaal opwekken van zonne-energie en waterrecyclage. We kijken naar onze eigen ecologische voetprint, daarom zijn ook onze vervangwagens deels of volledig elektrisch.”

Volvo Personal Service

Garage De Keulenaer werkt al vijf jaar volgens het VPS-concept. “Elke klant heeft een persoonlijke technieker. Onze klant hoeft daarom geen afspraak meer te maken via de klassieke receptie en kan tijdens de herstelling verder werken in de business corner. Samen met een collega-technieker werkt de zogenaamde ‘Personal Service Technician’ aan de wagen waardoor de doorlooptijden korter worden. Het is als bedrijf een enorme uitdaging om onze medewerkers een belangrijk stuk van de schakel toe te vertrouwen. Maar het geeft zowel vertrouwen bij onze medewerkers als bij onze klanten.”

Spreekt deze persoonlijke manier van werken met sterke betrokkenheid je aan? Garage De Keulenaer is steeds op zoek naar nieuwe werkkrachten. 

Volvo De Keulenaer
Vesten 90
9120 Beveren
T. 03 775 77 27
info@garagedekeulenaer.be
www.garagedekeulenaer.be

Top5 meest gelezen
    Top5 gedeelde artikels