Full-service marketing en communicatie met een omvattende groeivisie: dat is de kern van Say Hey uit Zedelgem. Met een team van 25 specialisten bouwt het bureau al meer dan 20 jaar aan memorabele merken. "De afgelopen jaren zagen we de marketingwereld snel evolueren, daarom hebben we ervoor gekozen om elk aspect van marketing inhouse aan te bieden. Zo kunnen we alle behoeften van onze klanten op een kwalitatieve manier invullen", vertelt brand strategist Dennis Vieren.
Opgericht in 2004 door de broers Dennis en Dieter Vieren, kende Say Hey een extra groeispurt na de naamsverandering in 2020 en de fusie met het creatieve productiehuis WIT in 2022. Het doel? Krachtige merken bouwen die een blijvende impact maken.
Van 2 naar 25
Say Hey begon ooit met de ontwikkeling van performante websites en applicaties, maar al snel werd duidelijk dat er méér nodig was. "Content, design en UX speelden vanaf het begin een grote rol, maar we wilden verder gaan", verduidelijkt Dennis. "Een sterke merkidentiteit is essentieel, zowel online als offline. Daarom groeiden we al snel uit tot een full-service communicatie- en marketingkantoor." Met die uitbreiding kwamen ook nieuwe specialisaties, waardoor het team sterk aangroeide. Vandaag bestaat Say Hey uit 25 experts, elk in hun eigen vakgebied.
Al-(r)evolutie
"Marketing anno 2025 biedt tal van nieuwe opportuniteiten", aldus creative director Jürgen de Witte. "De Al-(r)evolutie is hier een belangrijk voorbeeld van. Als vooruitstrevend agency zetten we al jaren actief in op het gebruik van Al. Niet alleen om efficiënt te werken, maar ook om ideeën en campagnes op een vernieuwende manier tot leven te brengen." Beeld speelt hierin een cruciale rol. "Sterke visuals bepalen niet alleen de uitstraling van een merk, ze sturen ook de impact en emotie van een boodschap. Dankzij Al kunnen we concepten sneller visualiseren, wat onze creatieve en strategische aanpak naar een hoger niveau tilt."
Duurzame partnerships
Say Hey werkt vanuit een langetermijnvisie en kiest er bewust voor om duurzame partnerships met klanten op te bouwen. Marleen Vandamme, head of marketing, legt uit: "Wij zullen steeds strategisch adviseren. Een merk met blijvende impact creëer je door samenwerking, overleg en vertrouwen.
Die totale merkbeleving is vandaag essentieel voor bedrijven. "Natuurlijk kunnen we specifieke projecten uitvoeren, zoals marketingcampagnes", zegt Marleen. "Maar het is belangrijk om dat binnen een grotere strategie te beschouwen. Wat zijn de doelstellingen, hoe bereiken we het doelpubliek en wat zijn de resultaten? Die overkoepelende visie zorgt op lange termijn voor de beste ROI."
Say Hey
Torhoutsesteenweg 149
8210 Zedelgem
+32 50 35 22 38