Het juiste talent voor het juiste bedrijf
Laurence Carton, Valerie Debaere BUR.O

Het juiste talent voor het juiste bedrijf

Bedrijfsprofiel - BUR.O

Wetgeving, strikte normen en interne processen brengen dagelijks een berg administratief werk met zich mee voor bedrijven. BUR.O Outsourcing en BUR.O Recruitment verlichten die zorg via tijdelijke of permanente ondersteuning met de meest geschikte profielen.

Met een rugzak vol ervaring in administratie en de financiële wereld, richtten Laurence Carton en Valerie Debaere 9 jaar geleden BUR.O op. “De focus lag altijd op zelfstandigen, kmo’s en grotere bedrijven te ontlasten voor de meest uiteenlopende administratieve taken. Rekening houdend met de specifieke noden, bieden we altijd een oplossing op maat, waarbij we het meest geschikte talent gedurende de gevraagde periode – gaande van enkele uren per maand tot verschillende dagen per week – bij onze klant inzetten. Daarvoor beschikken we over een pool van mensen op onze eigen payroll en de juiste freelancers, met ervaring en kennis in domeinen zoals onthaal, HR, het financiële luik, interne verkoop, aankoop, logistiek, enzovoort”, vertelt Valerie het outsourcing-verhaal. “Hoe compacter de organisatie van onze klant, hoe meer allround de opdracht”, vult Laurence aan. “Het gaat meestal om werk waarvoor bedrijven de tijd of de goesting niet hebben, of waarvoor de aanwezige kennis ontoereikend is. Onze medewerkers en freelancers houden van dit werk doordat ze bij verschillende klanten aan de slag mogen voor gevarieerde opdrachten. Via een recent gecreëerde app kunnen ze op elk moment online zien welke opdrachten open staan, waardoor we nog korter op de bal kunnen spelen.”

Recruitment

Het succes van BUR.O Outsourcing leidde anderhalf jaar geleden tot een stevige uitbreiding. “We creëerden drie extra kantoren – Purple Points, zoals we die noemen – voor de regio’s Roeselare-Ieper, Kortrijk-Waregem en Gent. Die fungeren als communicatieschakel tussen klant en medewerker en helpen zo onze groei bewerkstelligen. Eén van onze drie nieuwe mensen kan terugvallen op 15 jaar ervaring in recruitment. Door die pijler onder de naam BUR.O Recruitment zelf uit te bouwen, zijn we nu in staat om onze klanten nog beter te bedienen en een juiste oplossing voor te stellen: hetzij via Outsourcing (voor tijdelijke of permanente hulp, door onze mensen in te huren) of via Recruitment (als een vaste aanwerving voor de klant een betere optie is). Een combinatie van beide kan uiteraard ook.”

De gegarandeerde continuïteit, de persoonlijke service en de uiterst flexibele oplossingen zijn cruciale hefbomen voor de verdere groei van BUR.O. “Daar spelen we op in door ook voor andere regio’s extra mensen te zoeken. Dat zal ons helpen om letterlijk én figuurlijk dichterbij onze klanten te blijven.”

BUR.O
Ambachtenstraat 33
8870 Izegem


info@bur-o.be
www.bur-o.be

Top5 meest gelezen
    Top5 gedeelde artikels