Dumobil is al jarenlang gespecialiseerd in toekomstgerichte woningen bouwen en verbouwen die zowel esthetisch aantrekkelijk als duurzaam en energiezuinig zijn. “Of het nu gaat over onze woonprojecten, villabouw of totaalrenovaties, wij beschikken in alle drie de domeinen over de expertise en ervaring om elke klant op een heel gepersonaliseerde manier te bedienen.”
Die gepersonaliseerde aanpak gaat verder dan enkel technische kennis en vakbekwaamheid. “De emotionele betrokkenheid bij de klant, het bouwproces en het eindresultaat zijn net zoveel van tel. Wij (ver)bouwen met gevoel voor esthetiek, duurzaamheid en woonbeleving”, vertelt CEO Bruno Carton.
Maatwerk en duurzaamheid
Elk van de drie segmenten kenmerkt zich door zijn eigen specifieke aanpak. “Daarbij doen we er alles aan om de dromen van onze klanten te vertalen naar geraffineerde woningen. Die zijn bovendien ook nog eens duurzaam en energiezuinig en altijd afgestemd op de context van elke klant.”
"Vorig jaar beslisten we om onze aanpak, visie en waarden te vertalen naar een nieuwe huisstijl en website”, zegt communicatieverantwoordelijke Vanessa Barbier. “Onze manier van werken werd de basis van ons communicatieconcept, wat het zo sterk maakt. Onze nieuwe baseline, Contextual living, gevormd na een positioneringsoefening met het volledige Dumobil-team, dient als leidraad in alles wat we doen.”
"We gidsen kandidaat-bouwers en -verbouwers via onze communicatiekanalen naar de pijler op onze website die het best bij hun wensen en noden aansluit. Door de opsplitsing van de drie domeinen bewust door te trekken in onze communicatie, kunnen we nog gerichter en vollediger informeren over ons DNA”, besluit marketingverantwoordelijke Joachim Claeys.
Van project tot perfectie
Per domein zijn er toegewijde contactpersonen, die het centrale aanspreekpunt vormen om ieders droomwoning te realiseren. “Daarbij opteren we telkens opnieuw voor een sterk gepersonaliseerde aanpak, met verkoop-, calculatie- en uitvoeringsspecialisten voor elk van onze drie pijlers”, pikt CEO Bruno Carton in. “Die manier van werken biedt de mogelijkheid om iedere klant op maat te bedienen.”
“Contextual living is de grote gemeenschappelijke deler van de drie domeinen. Onze aanpak gaat verder dan een woning bouwen of verbouwen. Ze verwijst naar een manier van wonen die sterk is afgestemd op de context waarin mensen leven. Dat kan betekenen dat woningen zijn ontworpen naar de specifieke behoeften van de bewoners enerzijds, maar anderzijds ook om harmonieus in het landschap te passen. Het is een benadering die streeft naar harmonie tussen de bewoner, de woning, de omgeving en de maatschappij.”
“Duurzaamheid is een thema dat de laatste jaren sterk op de voorgrond is getreden, maar waar wij al op hebben ingezet lang voordat die regelgeving erg bepalend werd. Zo waren we een pionier in het gebruik van geothermische warmtepompen en warmtenetten en blijven we alert om innovatieve technieken op de juiste manier in onze projecten te integreren”, vervolgt Bruno Carton.
Totaalinrichting
Als aanvulling op de drie domeinen, kan je terecht bij dochterbedrijf NTER voor de totaalinrichting van je woning. “NTER hanteert hetzelfde gevoel voor kwaliteit en finesse voor de productie van hoogwaardig maatmeubilair, gedreven door passie voor ambacht, materiaalkennis en authenticiteit. We creëren interieurs die zijn afgestemd op de persoonlijke levensstijl en het verhaal van onze klanten, en die harmonieus aansluiten bij de context waarin elke bewoner leeft."
Benieuwd? Neem een kijkje op onze totaal vernieuwde website www.dumobil.be.