BESPAREN OP TELECOM EN ENERGIE, ELKE MAAND OPNIEUW
Mathias, Maxim, Henk Coucke
& Nathalie Vermeire
Connect2C

BESPAREN OP TELECOM EN ENERGIE, ELKE MAAND OPNIEUW

Bedrijfsprofiel - Connect2C

Ook uw bedrijf heeft heel wat vaste kosten die elke maand opnieuw een aanzienlijk deel van de uitgaven omvatten. Precies op die pijler grijpt Connect2C in. Door uw telecomen energiecontracten op te volgen en te optimaliseren, draagt dit familiebedrijf haar steentje bij in uw maandelijkse besparingen. Sinds kort zijn ze ook professionele partner voor hernieuwbare energie.

Al meer dan vijftien jaar ondersteunen Henk Coucke en zijn echtgenote Nathalie Vermeire kmo’s van diverse groottes met hun telecom. “Als een makelaar vergelijken we formules en berekenen we de mogelijke besparingen. En net zoals bij een makelaar, is de impact groter als er meerdere producten gecombineerd worden”, legt Henk uit.

Met versterking van zonen Matthias en sinds begin september ook Maxim benadrukt Connect2C zijn familiale karakter en dito aanpak. Bovendien blijft de waaier aan diensten uitbreiden. In 2017 kwam de pijler energie erbij, “En sinds anderhalf jaar ook zonnepanelen, laadpalen, thuisbatterijen en energiemanagementsystemen”, vult Matthias aan. “We adviseren klanten en begeleiden hen. Ik neem graag mijn tijd. Het is niet enkel belangrijk wat hun beste opties zijn, ik wil hen vooral ook meegeven waarom we bepaalde keuzes maken. Dat schept vertrouwen.”

Proactieve partner met persoonlijke aanpak

Een initiële analyse van de lopende contracten en van de wensen en noden van een bedrijf legt de stevige basis van een partnership met Connect2C. Toch is dat maar het begin. De meerwaarde zit evenzeer in het proactief opvolgen en tijdig bijsturen van de telecom- en energiepakketten. “Maximaal elke achttien maanden gaan we langs om even alles onder de loep te nemen, te vergelijken en waar wenselijk of noodzakelijk samen knopen door te hakken”, benadrukt Matthias. “Daarnaast zijn we natuurlijk steeds bereikbaar voor vragen of bij bezorgdheden. En dat mag je best letterlijk nemen. Elke klant heeft een gsm-nummer, van mezelf of van mijn vader, en kan ons dus ook buiten de kantooruren bereiken. Zelfs in het weekend.”

Henk pikt in: “Eigenlijk zijn wij de enige leverancier die ergens binnengaat, buiten wandelt zonder een factuur achter te laten en de klant daarentegen net helpt besparen. We spelen kort op de bal en zijn een vast, rechtstreeks aanspreekpunt. Daarmee nemen we veel frustraties weg bij onze klanten, die bij vragen over hun energie- of telecomfactuur bij een grote leverancier vaak van het kastje naar de muur worden gestuurd. We nodigen ondernemers uit om vrijblijvend een afspraak te maken.” 

Connect2C
Dam 23
8500 Kortrijk - België
T. 056 20 22 20

info@connect2c.be
www.connect2c.be

 

Top5 meest gelezen
    Top5 gedeelde artikels